Kategorie
 
 
 
 
 
 

Všeobecné obchodní podmínky

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují vztahy v oblasti prodeje zboží mezi zákazníkem a společností MRHYDRA CZ s.r.o., adresa: Na Zahradach 3170/1A, 690 02 Breclav, (dále jen „prodávající“) a jejími obchodními partnery.

OP upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím, kterým je MRHYDRA CZ s.r.o., IČO: 06432204, DIČ: 06432204, IČ DPH: CZ06432204, Vložka číslo: C 102047, (dále jen "prodávající") a zákazníkem - spotřebitelem, jejímž předmětem je koupě a prodej zboží v internetovém obchodě prodávajícího.

Zákazníkem se v těchto OP rozumí spotřebitel. Spotřebitelem se podle těchto OP rozumí fyzická osoba, která při uzavírání a plnění kupní smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.

Odesláním objednávky zákazník souhlasí s OP a zpracováním osobních údajů. Zákazník rovněž souhlasí s obdržením dotazníku spokojenosti ze strany prodávajícího az portálu Heureka.cz. Zákazník není povinen dotazník vyplnit.

1. V době, kdy si objednáváte v této internetové prodejně zboží, u každého produktu je uvedena kupní cena. Kúpna cena je uvedena vždy s DPH. Ceny uvedené na internetových stránkách www.bondie.cz platí výhradně pro nákup prostřednictvím internetové prodejny.

2. STORNO OBJEDNÁVKY - Uskutečněnou objednávku máte možnost stornovat do doby jejího potvrzení z naší strany. Pak se považuje za závaznou. Děkujeme, že si dopředu promyslíte, co potřebujete nakupovat a tím nám nezpůsobíte zbytečné problémy.

3. Vlastnická práva ke zboží přechází na kupujícího až po jeho převzetí a zaplacení. Při přebírání zboží si vždy zkontrolujte nepoškozenost obalu. V případě poškození obalu nebo produktu nás ihned kontaktujte na e-mail info@bondie.eu

 

DODACÍ PODMÍNKY

1. Po obdržení Vaší objednávky (považuje se za návrh uzavření kupní smlouvy), Vám odešleme zboží v nejkratší možné lhůtě, doba dodania je 5-7 pracovních dnů, ovšem pokud u výrobku není uvedeno, že je na objednávku, případně vyšší doba dodání která závisí na jednotlivých dodavatelů a my ji neumíme ovlivnit. Při objednání více produktů je v naší snaze odeslat zboží najednou, avšak pokud na některý z výrobků je delší doba dodání a objednávka obsahuje i zboží skladováno skladem - ihned k dispozici, bude objednávka vyřizována postupně.

2. Vaši doručenou objednávku (považuje se za návrh uzavření kupní smlouvy) potvrdíme během pracovních dnů e-mailem ve lhůtě do 7 hodin alebo telefonicky od jejího doručení po potvrzení se bude považovat objednávka jako uzavřená kupní smlouva. Objednávku máte možnost do doby potvrzení z naší strany jednostranně stornovat.

3. Vyhrazujeme si právo na změnu dodací doby (ještě před potvrzením uzavření kupní smlouvy). Pokud dodavatel nedodrží termín dodání / a to z různých nečekaných událostí /. O tomto vás však budeme neprodleně informovat. Naší snahou je podávat pravdivé infomace. Po několikaletých zkušenostech víme, že se může stát, že dodavatel nedodrží termín dodání.Např., Když zahraniční firma není schopna pokrýt poptávku a dodržet slíbené termíny. Pokud se taková skutečnost vyskytne, budeme vás ihned kontaktovat a navrhneme vám všechny dostupné řešení, poskytneme vám všechny dostupné informace, abyste se mohli rozhodnout, jak pokračovat dále ve věci vaší objednávky.

4. Vyhrazujeme si právo na změnu dodací doby (ještě před potvrzením uzavření kupní smlouvy). Pokud se objednané zboží vyprodá a není skladem a jeho doba dodání se prodlouží. O tomto vás však budeme informovat. Naší snahou je podávat pravdivé informace. Dostupnost zboží se může lišit a uvedená dostupnost na stránce není závazná. Každá prezentace zboží umístěná na naší stránce je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. K uzavření kupní smlouvy nedochází odesláním objednávky zákazníkem prodávajícímu. Automatický email odeslaný z webové stránky není potvrzením objednávky. Kupní smlouva vzniká okamžikem potvrzení objednávky prodávajícím. Od tohoto momentu vznikají mezi zákazníkem a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, které jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy. Uzavření kupní smlouvy bez sjednaných náležitostí stanovených občanským zákoníkem je vyloučeno.

5. Vyhrazujeme si právo nedodat zboží (ještě před potvrzením uzavření kupní smlouvy) které v době objednávky není skladem. Každá prezentace zboží umístěná na stránce je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

6. V případě, že si zákazník zvolí platbu na účet, bude zboží odesláno až v momentě připsání finančních prostředků na bankovní účet prodávajícího. Nebudou-li finanční prostředky připsány na účet prodávajícího ve lhůtě 4 dnů, prodávající má právo odstoupit od smlouvy a smluvní zboží poskytnout třetí straně.

7. Zákazník odesláním objednávky souhlasí s Obchodními podmínkami.

Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající je povinen dodat na základě závazně potvrzené objednávky zákazníkovi zboží v dohodnutém množství, kvalitě a termínu.

Prodávající je povinen předat zákazníkovi nejpozději spolu se zbožím v písemné nebo elektronické podobě všechny doklady potřebné k převzetí a užívání zboží a další doklady předepsané platnými právními předpisy (návody v českém jazyce, daňový doklad).

Prodávající má právo na řádné a včasné zaplacení kupní ceny od zákazníka za dodané zboží.

Prodávající má právo stornovat objednávku, pokud z důvodu vyprodání zásob nebo nedostupnosti zboží není schopen dodat zboží kupujícímu ve lhůtě určené těmito obchodními podmínkami nebo v ceně, která je uvedena na stránkách prodávajícího, pokud se se zákazníkem nedohodne na náhradním plnění. O stornování objednávky bude zákazník informován telefonicky nebo e-mailem a v případě úhrady kupní ceny nebo její části mu budou finanční prostředky vráceny ve lhůtě do 14 dnů na jím určený účet.

Práva a povinnosti zákazníka

Zákazník je povinen převzít zakoupené nebo objednané zboží a zaplatit prodávajícímu dohodnutou kupní cenu v dohodnuté lhůtě splatnosti včetně nákladů na doručení zboží.

Zákazník se zavazuje nepoškozovat dobré obchodní jméno prodávajícího. V recenzích, které se týkají kupujícího, je povinen uvádět pravdu a nezavádět jiné zákazníky nepravdivými informacemi.

Zákazník má právo na dodání zboží v množství, kvalitě, termínu a místě dohodnutém smluvními stranami v závazném potvrzení objednávky.

Dodací a platební podmínky

Prodávající je povinen závaznou objednávku splnit a zboží dodat zákazníkovi ve lhůtě do 30 dnů od potvrzení objednávky; tuto dodací lhůtu kupující bez výhrad akceptuje, není-li mezi smluvními stranami dohodnuto jinak.

Zákazník je povinen převzít zboží v místě, které uvedl ve své objednávce jako fakturační a/nebo dodací adresu, pokud se smluvní strany nedohodly jinak. V případě, že zákazník bez předchozího písemného odstoupení od smlouvy, zboží nepřevezme do pěti pracovních dnů po uplynutí lhůty uvedené v kupní smlouvě, závazné akceptaci vzniká prodávajícímu nárok na uplatnění náhrady za vzniklou škodu ve výši skutečných nákladů na pokus o neúspěšné doručení objednávky. Po uplynutí pěti pracovních dnů ode dne, kdy byl zákazník povinen zboží převzít, je prodávající oprávněn odstoupit od kupní smlouvy a prodat zboží třetí osobě.

Prodávající je oprávněn vyzvat zákazníka k převzetí zboží před uplynutím lhůty dohodnuté v kupní smlouvě.

Váha, rozměry, barva a ostatní údaje uvedené na stránkách prodávajícího udávané výrobcem se mohou lišit od skutečnosti o ± 3% z uvedené hodnoty.

Zákazník je povinen převzít zboží osobně nebo zajistit, aby zboží převzala osoba, kterou zmocní pro případ své nepřítomnosti. Osoba zmocněná k převzetí zboží je povinna předložit prodávajícímu originál nebo kopii kupní smlouvy a písemné zmocnění. Bude-li třeba dodávku zboží opakovat z důvodu nepřítomnosti zákazníka na místě určeném v kupní smlouvě, veškeré náklady s tím vzniklé hradí zákazník.

Zákazník je povinen zkontrolovat zásilku, tedy zboží, jakož i jeho obal, bezprostředně při jeho doručení. V případě, že zákazník zjistí, že zboží nebo obal zboží je mechanicky poškozen, je povinen tuto skutečnost oznámit dopravci a za jeho přítomnosti zkontrolovat stav zboží. V případě zjištění poškození zboží při jeho převzetí zákazníkem je ten povinen ihned při převzetí zboží vyhotovit záznam o rozsahu a povaze poškození zboží (škodový zápis), jehož správnost potvrdí dopravce. Na základě takto vyhotoveného záznamu doručeného prodávajícímu může prodávající po uzavření škodné události s dopravcem poskytnout odstranění nedostatku zboží, slevu na zboží a v případě neodstranitelných vad zboží dodat zákazníkovi nové zboží.

Reklamace mechanického poškození výrobku, které nebylo zjevné při převzetí zásilky, je nutno uplatnit okamžitě po převzetí zásilky, nejpozději však do 24 hodin od doručení zboží. Je povinností zákazníka informovat prodávajícího o poškození zboží nejpozději do 24 hodin od převzetí zboží a to v písemné formě emailem. Zákazník tak může učinit na email: info@bondie.eu nebo sales@bondie.eu. Je povinností zákazníka dokázat, že mechanické poškození nebylo možné ani při důkladném prohlédnutí výrobku a jeho obalu podle bodu objevit. Reklamace mechanického poškození výrobku sdělené po lhůtě 24 hodin již není možné uznat. Před prvním použitím je zákazník povinen prostudovat si záruční podmínky včetně českého návodu k obsluze a následně se těmito informacemi důsledně řídit.

Zákazník je povinen při převzetí výrobku zkontrolovat kompletnost balení. V případě, že balení není kompletní, musí zákazník s dopravcem sepsat škodní zápis na místě o nekompletnosti balení. Při osobním odběru na výdejním místě dopravce Packeta je zákazník povinen zkontrolovat si obsah balení okamžitě, dodatečné reklamace nebudou akceptovány.

Zákazník ke každé zásilce obdrží fakturu e-mailem, která slouží jako záruční list.

EXPEDIČNÍ NÁKLADY:

PPL cena dopravy 83 Kč

Packeta cena dopravy 72 Kc

CENY ZPŮSOB PLATBY:

Dobírka 29 Kč

Platba na účet vopred 0 Kč

Platba kartou (Comgate) 0 Kč

Doprava zdarma nad 2600 Kč

Veskerý zboží je odesílano ze Slovenska.

VŠEOBECNÉ INFORMACE O PLATEBNÍ BRÁNĚ

ComGate Payments, a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Doplňkové služby


1. Dárkové balení – Zpoplatněná doplňková služba zahrnuje provázání boxu hodin saténovou stuhou a zaslání kartičky s věnováním: Especially for you. V případě, že má zákazník zájem o napsání personalizovaného odkazu, může tak učinit prostřednictvím funkce: Chci napsat poznámku k objednávce.


Odstoupení od smlouvy - v případě, že zákazník vrátí kompletní, nepoškozené dárkové balení, bude mu částka za tuto doplňkovou službu vrácena do 14 dnů ve smyslu OP. V případě personalizovaného odkazu na kartičce se dárkové balení považuje za používané/poškozené – jelikož jej nelze vrátit do původního stavu.


2. Pojištění zásilky – V případě ztráty zásilky Vám neprodleně zašleme nový kus (dle dostupnosti daného produktu na skladě) nebo v případě platby předem vrátíme finanční prostředky převodem na bankovní účet. Převod na bankovní účet může v závislosti na používané bance trvat do 3 pracovních dnů.


3. Prodloužená záruka - Zpoplatněná doplňková služba zahrnuje prodloužení záruky ve smyslu OP o šest měsíců tzn. 24 měsíců + 6 extra.

VRÁCENÍ  TOVARU

Zákazník (fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své obchodní činnosti nebo jiné podnikatelské činnosti) má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit a to bez uvedení důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží a je povinen nás o tom předem informovat e-mailem (info@bondie.eu), alebo v listinnej podobe resp zápisem na jiném trvanlivém nosiči, jinak jsme oprávněni zásilku nepřevzít . V případě, že zboží vracíte do 14 dnů od zakoupení, je třeba aby byl vyplněný formulář ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY který naleznete na našich stránkach.

Zboží bude prodávajícím po předchozí dohodě se zákazníkem a po doručení takového zboží přijat. Zboží musí být nepoškozené, nenošené, kompletní, v původním obalu (včetně fólií), spolu s dokladem o koupi a veškerou dokumentací, která Vám byla dodána se zbožím (tj. záruční list, návod k použití, original faktura). Zboží neposílejte na dobírku - nebude převzato.

Po vrácení a zkontrolování zboží bude zákazníkovi vrácena plná cena zboží, částka bude odeslána nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy. Dodavatel zboží se zaväzuje vrátit zákazníkovi všechny platby, které od něj přijal na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků. (Náklady na vrácení zboží nese zákazník)

Zboží lze vyměnit (za iný), ale POZOR! Platí pravidlo, že zboží musí být nenošené, nepoškozené, v původním stavu tak jak jste jej obdržel. Žádost o výměnu zboží nás informujte předem - nejlepší mailem na: (info@bondie.eu) NEPOSÍLEJTE ZBOŽÍ DOBÍRKOU !!!

Formulář, odstoupení od smlouvy můžete stáhnout ZDE:

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÉHO SPORU

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu bondie@bondie.eu
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Přejeme Vám příjemné nakupování...

 
 
 
Navštívili jste
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze