Kategorie
 
 
 
 
 
 

Reklamační řád

REKLAMAČNÍ PODMÍNKY

Na každé zboží se vztahuje stanovena reklamační doba 24 měsíců.

Zákazník je povinen před prvním použitím výrobku si nastudovat přiložený manuál, a v souladu s pokyny v přiloženém manuálu zacházet se zbožím.

Reklamační doba začíná běžet dnem převzetí a vyplacení zboží.

Prodávající odpovídá za vady zboží, kupující je povinen reklamaci neprodleně uplatnit u prodávajícího podle platného reklamačního řádu.

Během tohoto období budou všechny reklamované nedostatky a závady odstraněny bezplatně našim servisním technikem.

Vybavením reklamace je předání opraveného výrobku, výměna zboží nebo poškozených částí, vrácení kupní ceny, vyplacení přiměřené slevy, písemná výzva k převzetí plnění nebo odůvodněné zamítnutí.

Ze záruky jsou vyjmuty vady a poškození výrobku, které vznikly nesprávným zacházením, nadměrným používáním, nesprávným ošetřováním, nesprávným používáním výrobku nebo zásahem neodborného servisu.

Zákazník je povinen dbát bezpečné zabalení reklamovaného zboží tak, aby se během přepravy nepoškodil.

Internetový obchod bondie.cz poskytuje extra službu, a to výměnu baterie zdarma do 6 měsíců od nákupu (včetně tlakové zkoušky) + odborné poradenství včetně pozáručního servisu.

Informace o reklamcích: info@bondie.eu

 

ADRESA PRO VYBAVENÍ REKLAMACE:

Pokud zboží vykazuje vady, zákazník má právo uplatnit reklamaci v provozovně prodávajícího v souladu s ust. § 18 odst 1 zákona tak, že zašle zboží na adresu kterou naleznete v reklamačním protokole.

V případě, že máte k dispozici aktuální odběrné místo Packety, stačí obsluze podat zásilku s vyznačením Vašeho jména a nadiktováním našeho ID eshopu : 98577932

Do balíčku doloží reklamační protokol který je k dispozici na našich stránkách, před odesláním nás informujte emailem. (info@bondie.eu)

Reklamační protokol si můžete stáhnout ZDE:

 
 
 
Navštívili jste
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze